Menudo timo con el cpu..

Status
Not open for further replies.

iberclan

Member
Reaction score
0
Buenas,pues intento entrar en la pagina y habia unos codigos que puse osea subir archivos,y me lanzo error de linea con un parametro tal exec () cat nose que,y bueno,para arreglarlo lo quito,osea lo comento,y me ebanea automaticamente,lo vuelvo a intentar,y de nuevo me echa,lo consigo comentar,y actualizo no me da niun error,y me vuelve a banear por 3º vez...

bullet_red.png
suspension 10:40 am You have been suspended for high system resource usage. Accounts are suspended for usage when they are detected to have consistently high cpu usage, memory usage, or process amounts. This is an automatic suspension, you're able to unsuspend yourself immediately. Warning 1 of 3
bullet_green.png
unsuspension 10:44 am not applicable
bullet_red.png
suspension 10:45 am You have been suspended for high system resource usage. Accounts are suspended for usage when they are detected to have consistently high cpu usage, memory usage, or process amounts. This is an automatic suspension, you're able to unsuspend yourself immediately. Warning 2 of 3
bullet_green.png
unsuspension 10:48 am not applicable
bullet_red.png
suspension 10:50 am You have been suspended for high system resource usage. Accounts are suspended for usage when they are detected to have consistently high cpu usage, memory usage, and process amounts. This is an automatic suspension, and the third warning. To resolve this suspension, open a support ticket

podriais quitarme el ban,esto me a tocado mucho las.. xD,ya que no consume nada de cpu esto,y me echa sin ninguna razon...

Gracias!

papichulo_carioco

Community Advocate
Community Support
Reaction score
12
Dependiendo del script que esté utiliznado puede que haya algun comonente que consuma mucha memoria y por eso te suspenden.
Yo no tengo poder para solventarte eso y creo que ya no queda ningun staff en español, salvo Alejandro. No obstant te subo este post al área de tickets, para ver si te lo resuelven. Un saludo y suerte ;)

Status
Not open for further replies.