politique de l'autruche par les moderateurs

Status
Not open for further replies.
Reaction score
0
expliquez moi
qu'est se qui est Nukeed comme script ?????
donnez moi le nom du script ( je vous direz ou je les téléchargé )
c'est pas plus compliqué que sa avec le lien en preuve
dite plutôt que vous avez fait une boulette et que vous êtes trop modo pour le dire

on parie combien que le post va être clos avant même d'avoir une explication cohérente ??
si c'est le ca je vous garanti de vous faire une pub d'enfers
c'est un amie qui ma conseillé de venir sur votre hosting
franchement je regrette vu votre mentalitée

enfin bref je demande juste une sauvegarde et je par pour toujours

Livewire

Abuse Compliance Officer
Staff member
Reaction score
216
"how much you bet that the post will be closed even before a coherent explanation?"

I -did- give a coherant explanation. You're saying you got it from source forge. Since when did Source Forge embed a url that says, AND I QUOTE, "Nulled Scripts & Templates.url"?

Never.

That's why it's a permanent suspension. This was not obtained from a legitimate site, and has been tagged by a warez group.

IN ADDITION TO THIS, as I stated in your other ticket, that script is a public file uploading script, which is covered under File Hosting and is ALSO a permanent suspension.

Is this enough of an explanation for you yet? You've got 2 permanent suspensions right now - File Hosting, and Warez Tagged. If that's not enough of an explanation, I don't know what is.

You are still suspended, and you are still NOT getting backups. End of story.

Reaction score
0
LOL faut pas s'énerver
enfin bref mdr

juste une petite chose
depuit tous as l'heure je comprend que il n'y as pas sauvegarde car le compte est delete ...
soi je suis vraiment con ou on se fout de moi .. ou par enervement vous en faite expres

mon Email indique :

"Votre x10Hosting scorpion sans compte d'hébergement Web a été suspendu. L'accès à ce compte d'hébergement a été restreint jusqu'à ce que la suspension a été résolu.

donc je peut toujour avoir une sauvegarde non ??
ZEN reston ZEN

Les détails de cette suspension peut être consulté sous le panneau de compte client ainsi que les mesures qui doivent être prises pour revenir sur votre compte en règle.

---------- Post added at 01:37 AM ---------- Previous post was at 01:35 AM ----------

WWWWWOOOUUUUAAAAA ^^ MERCI je connaissais pas coool ( Nulled Scripts & Templates.url )

OK c'est ca du Nulled ( des scripts piraté !!! )

Livewire

Abuse Compliance Officer
Staff member
Reaction score
216
The problem is a permanent suspension cannot -be- resolved.

* File Storage: Accounts are not to be used for file storage, your account will be permenantly suspended if found to be breaking this rule.
* No Warez! Absolutely under no circumstances do we allow any type of illegal or copyrighted material on our servers. Breaking this rule will get you a permanent suspension, we have a zero tolerance policy regarding this.

Backups are the sole responsibility of the customer. x10Hosting retains and offers backups to the customer but does not guarantee this service from failure. It is recommended all customers keep their own backups. Backups will not be provided to account holders who have been suspended for breaching the terms outlined on this page.

At this point we're just repeating exactly what was said in your other ticket, again. Do you have anything new to add to the conversation, or should this ticket be closed like the other one since we're not going to get anywhere?

Livewire

Abuse Compliance Officer
Staff member
Reaction score
216
1) Bad language, enjoy the permanent vacation.
2) I've already checked up on x10hosting. Legitimate theme, legitimate vBulletin install.
3) My wordpress theme isn't a premium theme, and was obtained through the Wordpress theme installer.

You've wasted enough of our time tonight. Goodbye.

Status
Not open for further replies.