E
Reaction score
231

Profile posts Latest activity Postings About

• hola Eric s.
    Soy estudiante y registré mi cuenta para un proyecto académico. Mi cuenta fue marcada como “Cuentas Múltiples”, lo cual considera un error. Esto ocurrió porque mi profesor accedieron desde la red institucional con una sola IP pública. Solo tengo una cuenta y soy el único administrador. Solicitud de revisión y retiro del bloqueo. dominio basadodatos5c.x10.mx
    Código de error: E63C9B0BC5055BEE5
    gracias
    Hello Eric S... I have 4 messages in control panel. it is disabled could you unblock it. I cannot connect to the internet from word press could you unblock that too. and help with ssl certification . Domain ccrcarolinax10host.com email address is - brick433@gmail.com Thank you Eric S
    Hello x10Hosting Support,

Error Code: E1E0186AA48D2B64C was shown for multiple accounts.
    I understand only one account is allowed.

I will only keep and use:
    41924004@proton.me

Please unblock this account so I can continue using x10Hosting.

Thank you!
    This is like my 50th post on this, we do not have multiple accounts. Just a school website. At this point, maybe you guys should just delete the account so we can start afresh.

Multiple Accounts​

Your error code is EE8A53F0B2EB08F31.​

S
    stream2001
    NÃO CONSIGO ACESSAR MINHA CONTA,
    AJUDEM A RECUPERAR CÓDIGO DE ERROÉ . ED8C79E2D568DFA5B.
    Hola,

Soy consciente de la política de una sola cuenta por usuario y quiero cumplir con las condiciones del servicio.

Solicito conservar el acceso a la siguiente cuenta:

Dominio asociado a la cuenta: nura.x10.mx

Este mensaje lo estoy enviando desde el nombre de usuario del foro vinculado a esa cuenta.

Gracias por su atención y comprensión.
    Hello, Eric. I do not know how to get back into my account to pay for more hosting or to make updates. I have an account (PL2020) which has been disabled for sometime and I need to get back in to update the domains - greenwoodcemeteryfoundation.org and precisionlawnscapesllc.com. In the worst case scenario, will I be able to get my files for the domains? Thank you for your assistance.
    Hi administrator, I want to recover my x10hosting account.

User: jbt20030511
    Domain:jbt.elementfx.com
    Error code: E43597B03EA87A17F

I hope recover all my files please. Thanks
    Hi administrator, I want to recover my x10hosting account.

User: Fan1749489975
    Domain:fxx.x10.mx
    Error code: E906F8B15A14AEBA8

I hope recover all my files please. Thanks
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…