Important Multi-Account Unblock Requests

Status
Not open for further replies.

lechitoan

New Member
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Tại x10hosting đối với các dịch vụ miễn phí của mình, chúng tôi luôn duy trì và có quy tắc theo ĐKDV của mình quy định rằng mỗi người dùng chỉ được phép có một tài khoản. Để chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ chất lượng miễn phí, chúng tôi phải thực thi quy tắc này để ngăn tài nguyên của chúng tôi bị cạn kiệt và để có đủ dung lượng cần thiết để luôn cho phép người dùng mới có thể tham gia.

Chúng tôi cũng thừa nhận rằng trong ~1 năm qua, chúng tôi đã không thực thi điều này một cách nghiêm ngặt như trước đây. Tuy nhiên, với bản cập nhật mới nhất, chúng tôi hiện đang thực thi nghiêm ngặt quy tắc này một lần nữa và sẽ tiếp tục thực hiện như vậy trong tương lai.

Vì chúng tôi chưa thực thi quy tắc này như đã đề cập nên chúng tôi vẫn cho phép người dùng có quyền truy cập vào một trong các tài khoản hiện có của họ.

Vui lòng trả lời bài đăng trong chủ đề này bằng cách sử dụng các nguyên tắc sau để yêu cầu quyền truy cập vào một tài khoản hiện có:

-Bạn phải yêu cầu quyền truy cập vào tài khoản hosting từ tên diễn đàn gắn với tài khoản đó. Nếu bạn không nhớ tên diễn đàn hoặc tài khoản của mình, bạn có thể sử dụng tính năng quên mật khẩu diễn đàn của chúng tôi bằng cách sử dụng cùng một email được đính kèm với tài khoản bảng điều khiển lưu trữ / khách hàng của bạn
-Tên miền trên tài khoản bạn muốn giữ.

KHÔNG đăng công khai địa chỉ email, IP, v.v.

Xin lưu ý rằng quyền truy cập này sẽ được xem xét đối với tất cả nội dung trên mỗi nhiều tài khoản để đảm bảo chúng tuân thủ ĐKDV và AUP của chúng tôi. Nếu bất kỳ tài khoản nào được liệt kê dưới IP người dùng bị phát hiện vi phạm bất kỳ ĐKDV hoặc AUP nào của chúng tôi thì sẽ không được phép truy cập tài khoản vào thời điểm này.
Cũng lưu ý rằng quyền truy cập của bạn vào tài khoản này có thể mất vài ngày để được xử lý.
Vâng tôi không hiểu vì sao tài khoản hosting của tôi bị khóa với lý do dùng nhiều hơn 01 tài khoản, tôi đã sử dụng duy nhất tài khoản duy nhất :vthwxxwt và tên miền duy nhất: lechitoan-info.eu.org. Tôi đã sử dụng tài khoản này từ 8/2023 rất mong ban quản trị diễn đàn mở khóa tài khoản
 

lechitoan

New Member
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Tại x10hosting đối với các dịch vụ miễn phí của mình, chúng tôi luôn duy trì và có quy tắc theo ĐKDV của mình quy định rằng mỗi người dùng chỉ được phép có một tài khoản. Để chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ chất lượng miễn phí, chúng tôi phải thực thi quy tắc này để ngăn tài nguyên của chúng tôi bị cạn kiệt và để có đủ dung lượng cần thiết để luôn cho phép người dùng mới có thể tham gia.

Chúng tôi cũng thừa nhận rằng trong ~1 năm qua, chúng tôi đã không thực thi điều này một cách nghiêm ngặt như trước đây. Tuy nhiên, với bản cập nhật mới nhất, chúng tôi hiện đang thực thi nghiêm ngặt quy tắc này một lần nữa và sẽ tiếp tục thực hiện như vậy trong tương lai.

Vì chúng tôi chưa thực thi quy tắc này như đã đề cập nên chúng tôi vẫn cho phép người dùng có quyền truy cập vào một trong các tài khoản hiện có của họ.

Vui lòng trả lời bài đăng trong chủ đề này bằng cách sử dụng các nguyên tắc sau để yêu cầu quyền truy cập vào một tài khoản hiện có:

-Bạn phải yêu cầu quyền truy cập vào tài khoản hosting từ tên diễn đàn gắn với tài khoản đó. Nếu bạn không nhớ tên diễn đàn hoặc tài khoản của mình, bạn có thể sử dụng tính năng quên mật khẩu diễn đàn của chúng tôi bằng cách sử dụng cùng một email được đính kèm với tài khoản bảng điều khiển lưu trữ / khách hàng của bạn
-Tên miền trên tài khoản bạn muốn giữ.

KHÔNG đăng công khai địa chỉ email, IP, v.v.

Xin lưu ý rằng quyền truy cập này sẽ được xem xét đối với tất cả nội dung trên mỗi nhiều tài khoản để đảm bảo chúng tuân thủ ĐKDV và AUP của chúng tôi. Nếu bất kỳ tài khoản nào được liệt kê dưới IP người dùng bị phát hiện vi phạm bất kỳ ĐKDV hoặc AUP nào của chúng tôi thì sẽ không được phép truy cập tài khoản vào thời điểm này.
Cũng lưu ý rằng quyền truy cập của bạn vào tài khoản này có thể mất vài ngày để được xử lý
 

VLOGTXAp

New Member
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
help me unblock this
Domain: https://txafilm.x10.mx
Username: tzmmheoy
Server: X15
Error code: EFD81E6F9362355B1
 

cayananjc1022

New Member
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hi, I want to recover my x10hosting account:
Domain: webdevmiwel.x10.mx
Error code: EE6F3EF717E5F2E0D.

Thanks.
 

coffeeblog

New Member
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hi! I want to recover my account

Username: coffeeblog
Domain: foodhut.x10.mx
Error code is E87845EF88FF542B4.
Thank You!
 

CristianJurado

New Member
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hello, I want to regain access to my account.
Domain: cristianjurado.x10.mx
Error code: E4EE7923ED337C727
Thanks.
 

PilotTim136

New Member
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hi. I would like to make an appeal for multiple accounts. If i could get my account unblocked again, that would be really nice because i can host some of my projects then again :)
i'm sorry
 

solopinter

New Member
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
All block unrequested have been processed.

If you are still seeing this blocked this will be due to not following instructions on the post or you have massive accounts shown on the IP which could be caused by abuse.
finally, my account is block, now cannot log in again.. thanks you Eric
 

ricc

New Member
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
At x10hosting for our free services we have always maintained and had a rule under our TOS that stated only one account was allowed per user. For us to be able to offer the quality service for free we must enforce this rule to prevent our resources from being depleted and to have the space required to always allow new users being able to join.

We have also acknowledged that in the past ~1 year we have not enforced this as strictly as we have in the past. However, with our latest update we are now strictly enforced this rule again and will be doing so going forward.

Since we have not enforced this rule as mentioned we are still allowing our users to have access to one of their existing accounts.

Please reply to this thread post using the following guidelines to request access to one single existing accounts :

-You must request access to the hosting account from the forum name attached to that account. If you do not remember your forum name or account you can use our forum forgot password feature using the same email attached to your hosting / clients dashboard account
-Domain name on the account you wish to keep.

DO NOT publicly post email addresses, IP's etc.

Please note that this access will be reviewed for all content on each multi-account to make sure they abide by our TOS and AUP. If any of the accounts listed under the users IP has been found to break any of our TOS or AUP no account access will be allowed at this time.
Also note that your access to this account may take a few days to be processed.
code error: EB43AE3BC29138615.

Can I please get my account unblocked, I purchased premium hosting and would like to migrate
 

Nidsh

New Member
Messages
12
Reaction score
0
Points
1
I am requesting the files for multiple accounts. The emails for the accounts are listed below along with the Damon attached to those accounts.


fjmovers.com

donerightwebsites.com

BallengerAutoBody.com

I can personally access each email linked to those accounts and would like for the access of my files on them. ballengerautobody.com will be the one account I would prefer to keep but still need the files from the other 2.
I want unlock my account with error Your error code is E0B10D39D6200DBBF. Please
I use Email zero8600@outlook.com

 

Nidsh

New Member
Messages
12
Reaction score
0
Points
1
At x10hosting for our free services we have always maintained and had a rule under our TOS that stated only one account was allowed per user. For us to be able to offer the quality service for free we must enforce this rule to prevent our resources from being depleted and to have the space required to always allow new users being able to join.

We have also acknowledged that in the past ~1 year we have not enforced this as strictly as we have in the past. However, with our latest update we are now strictly enforced this rule again and will be doing so going forward.

Since we have not enforced this rule as mentioned we are still allowing our users to have access to one of their existing accounts.

Please reply to this thread post using the following guidelines to request access to one single existing accounts :

-You must request access to the hosting account from the forum name attached to that account. If you do not remember your forum name or account you can use our forum forgot password feature using the same email attached to your hosting / clients dashboard account
-Domain name on the account you wish to keep.

DO NOT publicly post email addresses, IP's etc.

Please note that this access will be reviewed for all content on each multi-account to make sure they abide by our TOS and AUP. If any of the accounts listed under the users IP has been found to break any of our TOS or AUP no account access will be allowed at this time.
Also note that your access to this account may take a few days to be processed.

Multiple Accounts​

More than one account was detected as belonging to the same person. There is a strict limit of one account per person.
I don't have multiple accounts. I deleted all my emails. I only have one email on this account my Email zero8600@outlook.com

 
Status
Not open for further replies.
Top